Stage Zuid-Korea - Reisverslagen van Axel Smit - WaarBenJij.nu Stage Zuid-Korea - Reisverslagen van Axel Smit - WaarBenJij.nu

Stage Zuid-Korea

Mijn stage voor de TU Delft ga ik lopen in Zuid-Korea bij Boskalis. Hier ga ik een mooie ervaring opdoen bij een van de mooiste en grootste Bagger- en Offshore maatschappij van de wereld. Het project is in Songdo, Incheon vlakbij de hoofdstad Seoul en heeft als doel een stuk land op te spuiten van ongeveer 1 bij 4 kilometer. In mijn reisverslagen zal ik zo nu en dan wat vertellen over mijn ervaringen, veel plezier!

Recente Reisverslagen:

25 Juni 2014

Laatste dagen zijn aangebroken

05 Juni 2014

Seoul

18 Mei 2014

Het echte baggeren is begonnen

04 Mei 2014

Pas op je tellen met eten

27 April 2014

Eerste week
Axel

Welkom op mijn profiel. Lees mijn verhalen en bekijk mijn foto's eens van de plaatsen waar ik geweest ben.

Actief sinds 27 April 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 5321

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 30 Juni 2014

Stage Zuid-Korea

Landen bezocht: